pondělí 1. února 2010

4. den příjezd Evy

Na začátek chci všem poděkovat za Vaše přání a "závistivé" emaily, které mi píšete. Skutečně jsem za ně rád, vážím si jich/Vás.

Dnešní den jsem si přivstal (rozuměj 9:30). Spáchal jsem hygienu a pustil se do snídaně. Na snídani jsem si udělal chlebík se zbytkem vysočiny a instantní polívčičku. Odpovídal jsem na pár emailů od Vás. V 12:20 jsme byli domluveni s Evou, že ji vyzvednu na nádraží. Eva je moje kolegyně z leteckého ústavu. Když nejezdí po světě, bydlí na Slovensku ve vísce Michalovce u Košic. Stejně jako já se přihlásila na erasmus a teď tu bude studovat společně se mnou. Bydlí ve vedlejším městě Brugge. Pokud jste nečetli předchozí příspěvky, to jí z velké části vděčím za to, že tu jsem.

Na tuhle milou osůbku jsem měl dnes ráno čekat. 12:00 jsem zapnul mobil a tam smska. Idem skor 11:46 jsem v Oostende. Napsal jsem pozdržovací smsku a tryskem pádil na nádr. Evka už samozřejmě čekala celá promrzlá před budovou. Přivítali jsme se a vyrazili.. na pláž :-) Hi, to je fajn to moct říct :-) Heč peč my tu máme pláž a písek a mega vVvVlLlLlLnNnNýÝýÝý.

//to asi mořský vzduch//

Měli jsme krásný odpoledne, spoustu jsme toho nafotili, probrali všechno možné i nemožné, cestu, ubytování, jídlo, telefony, obchody, skočili jsme na hranolky, pak do Mc'ka na Colu co nebyla Colou :). Prošli město křížem krážem, byli mrknout v parku. Lezl jsem na pyramidu o trochu větší, než máme v Tišnově. Nakonec jsme byli na poště.

Po příchodu domů jsem dal sprchu. Zpracoval fotky na picaso. Na večeři jsem si uvařil těstoviny s ham&egsem. Chutná to dobře. Všechno je jednou poprvý. Dnes se mi povedlo nezasvinit sporák, ani jiné vybavení :-)

Zítra mě čeká první školní den. Těším se jak kdyby šlo o první třídu na základce :-)

Tak zatím lidi a neseĎte doma na zadku :-D

//pokračování příště//

2 komentáře:

Ewitchka řekl(a)...

Rada by som podotkla ze "víska" Michalovce má 60 000 obyvateľov.. a bydlím ve vísce Suché nedaleko města Michalovce, které je 60 km od Košic..

Marek Batelka řekl(a)...

A já myslel, že Bratislava je poslední vískou nad 1000 obyvatel před Moskvou :-)