neděle 31. ledna 2010

Jak k tomu došlo - Intro část II.

Po zavržení jsem dále možnosti nerozebíral. Hleděl jsem dál žít na současné koleji, která ovšem nutno podotknout, vůbec neztrácela dynamiku :-)

9.11. jsem se střetl se spolužačkou ze Slovenska, která studuje v Brně, a která chce jet na Erasmus do Belgie. Chvíli jsme spolu mluvili a nastínil jsem jí moje obavy a hlavní překážky. Večer mi od Evy přišel email:


Ahoj :) to som ja, tvoja spoluziacka ;) dufam ze som sa spravne trafila a si ten, s kym som dnes stala v rade na obed:) Ak nie, tak vopred sorry...len ti chcem povedat...
//-záměrně zkráceno-//
Tak ja len tak:) Bolo by fajn, keby tam siel este niekto:) Nemaj boj.. ozaj si myslim ze to pojde aj bez predlzenia:)
Tak zatial:) Pekny vecer!


Už nevím jak se to stalo, ale dodala mi odvahu a nový impuls. Bez prodloužení? A kolik že by to stálo? To by byly mé dva největší problémy pryč... Well, začal jsem zkoumat, googlit, hledat informace, navštívil jsem pár míst a setkal se s lidmi, kteří v zahraničí na erasmu už byli. Taky jsem navštívil našeho koordinátora doktora Kouřila (od podívání pohoda_jazz_co_tě_trápí_čéče) - tímto zdravím a děkuji za zprostředkování.

Podle doktora Kouřila by nemusel být problém s uznáním předmětů (za 14 dní od této informace se to změní - k lepšímu). A finančně by to nemuselo vycházet až tak špatně. Stále mlhavé informace, které ovšem stačily...

Provedl jsem novou kalkulaci a sepsal co bych musel zařídit, takovou sumáž pro a proti. Výsledkem byl nový výsledek, který jasně hovořil "PRO" - usilovat o zahraniční stáž. Když si něco umanu tak mi to jde líp, takže hned druhý den jsem s myšlenkou "nic za to nedáš", donesl vyplněný learning agreement do školy s tím, že to zkusím. Začal jsem řešit co se stane, když mě vyberou a opravdu budu muset sbalit buchty a vyrazit do světa. Na obzoru 2 měsíčního výhledu byla nová výhybka. Jet/nejet. Psal se listopad 2009. Byl jsem uprostřed nového semestru, Na obzoru byl cítit...



... nový svět.


//-pokračování příště-//

Žádné komentáře: