neděle 31. ledna 2010

3. den - poprvé na letišti

Ráno jsem si trochu přispal. Snídaně byla až v 11 a po ní jsem začal sepisovat všechny zážitky, které můžete číst. Trochu se to protáhlo. No málo jich není. Kolem 15té jsem vyrazil, že se kouknu na letiště. Vzal jsem mapu, foťák, műsli tyčinku do kapsy a vyrazil. Tentokrát jsem šel rovnou za nosem a nechal na sebe působit okolí. Pořád jsem se rozhlížel po okolních domech, obchodech, ulicích, dýchal čerstvý mořský vzduch. Najednou jsem se zastavil o plot letiště. Dorazil jsem netušíc přímo k letišti. Bylo to asi 10 minut cesty. Přesněji řečeno jsem byl na konci letiště, u konce dráhy. Nasadil jsem tedy směr terminál a prošel kolem velké dálnice až k terminálu. Cesta ubíhala pomalu. Jestli jste někdy někdo šel celou délku letištní dráhy, víte že to není kousek.

Po příchodu na terminál jsem udělal pár fotek a prohlídl si jej zevnitř. Byl celý opuštěný. Oostende-Brugge International Airport je především Cargo letiště a navíc byla neděle a to tady moc nelítá. V sobotu jsem zachytil Boeing 747, příští vzlet si nenechám ujít.

Když jsem se pokochal terminálem, nasadil jsem nový směr k domovu, po cestě jsem koukal na přilehlé domy, procházel jsem asi nějakou zámožnější čtvrtí, samé jaguáry, džípy, mercedesy... Došel jsem až ke škole, z druhé strany než včera a tak jsem si prošel celou trasu, kterou budu chodit do školy. Po cestě jsem narazil na Delvitu a Lidl, další supermarkety k dobru :-)

Po příchodu domů jsem se rozhodl kuchtit, však jsem jedl naposledy před polednem. Rýže na sladko není špatná, řekl jsem si. Tak jsem lehce povařil rýži ze sáčku, vyhodil vodu, přilil mlíko a dovařil na hotovo. Přidal čačajíčko - jak kakao nazýváme s bratrem - a cukr, máslo k tomu a šlo se jíst. Hmm nechutnalo to špatně. Na vysvětlenou nikdy jsem rýži na sladko nedělal, takže moc nechápu, jak se to tam udělá s tím mlíkem. No jíst se to dalo. A rýže v sáčcích funguje taky dobře. Taky jsem se naučil používat mikrovlnku, ale asi je o dost výkonější než naše doma páč mi hrneček s mlíkem udělal "hrnečku vař" :-) Uklidil jsem, hodil věci do myčky, naládoval se a šel skypovat.

Podnikli jsme eurokonferenční hovor s Beruškou (CZE-Tišnov), Žabičkou(GB-London), a Danem(Kréta-Heraklion). No Dan se učí na zkoušku v laboratoři a měl nestabilní spojení. Přesto jsme si zahráli euro-schovku :-)

Hodím ještě nějaký fotky na picaso a valím do hajan.

//pokračování příště//

Žádné komentáře: