neděle 21. února 2010

20.2. Duny, Maják, Napoleon

Včera (19.2.) se nic zvláštního nedělo, byl jsem v práci dlouho do noci.

Tak nějak pravidelně jsem se naučil vstávat 10:15. Henri tou dobou odchází na procházku a vždycky mě vzbudí prásknutí dveří... Dnes ráno (sobota) se udělalo krásně, byl jsem úplně od rána v dobré náladě. Tolik modré oblohy jsem už dlouho neviděl. Trošku se nade mnou objevil mráček, když jsem zjistil, že jsem na dně s čistýma ponožkama, resp. zbývali poslední :-D Nj. co se dá dělat. Připomínám, že pračku tu používat nemůžu. Navíc pokaždý když ji Lorena (Dennyho žena) zapne, tak o patro výš máme s Henrim zemětřesení :-D Něco jako naša stará dobrá pračka, viď mamčo ;-)

No zkrátka a dobře jsem se pustil do velkého prádla. Nechtělo se mi s tou trochou do prádelny, tak sem si řekl že to zkusím postaru, jako na táboře. Napustil sem si +/- 30-40°C vlažnou vodou umyvadlo. Jak mám nakázáno od mámy, vytřídil jsem černé od světle černé a tmavě černé a započal předpírkou, lehkým máchání, středně tvrdé máchání, hodně tvrdé drhnutí, nakonec odstředivku a ždímání. Šup s tím na šňůru v pokoji - tedy rozvěšená ramínka nad topení a větší kousky ven. Světe div se, za půl hodinky jsem měl 2-3 pračky čistoskvoucího prádla.

Pustil jsem se do snídaně. Chleba s medem, taky dobrý když není co do zobáku. Bylo pořád hezky a tak jsem neodolal a pustil se ven na kolo. Přístav byl prvním cílem focení. Bylo krásné počasí, slunce, modrá obloha, ideální podmínky pro fotografování. Dále jsem neměl moc plán, tak jsem se nechal unášet městem. Nakonec jsem skončil u majáku a ještě kousek dál v městečku Bredene. Po pláži vede úzký chodník, který byl dnes obsypán lidmi, ale to nevadilo. Vyšplhal jsem se na duny a z nich byl úžasný výhled. Moře kam člověk dohlédl. Jsem si uvědomil, že vlastně teď půl roku budu žít u moře :-) Mi to nějak nedocvaklo :) Byl jsem u Napoleonovy pevnosti a potkal místní skautky. Všem to sluší v kroji stejně O:-) Měli schůzku v dunách.

Na zpáteční cestě jsem to vzal vnitrozemím. Podíval se do přístavu a do depa pro tramvaje. A úplně neplánovaně jsem navštívil zápas v ???? zajímavém sportu, jehož název jsem bohužel neznal. Myslel jsem že je to kriket, ale není. Byl to pozemní hokej, s hokejkama co vypadaly spíš jak hůlky nějakých stařečků. A podle internetu se to hraje i u nás.. http://www.pozemnihokej.cz/

Každopádně to byla zajímavá podívaná. A pro pány: I když tu dnes bylo jen něco kolem 10°C slečny/dámy hráli v minisukních :-o

Po příjezdu domů, jsem si uvařil těstoviny plněné masem, k tomu osmahhnutý párek, s vajíčkem a tunu zeleniny. Vypadalo to opět chutně, tentokrát fotka nebude, měl jsem takový hlad, že to bylo silnější než já.

Večer jsem si pustil výukový materiál k Boeingu 727, co máme do školy. Zítra k tomu musím zpracovat něco jako přehled systému pro ovládání stoupání a klesání letadla. Nemám rád povinné úkoly :-P

Fotečky jako obvykle

//pokračování příště//

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Honem honem, co že tu nejsou další články? A copak mám teď číst? Jsem napjatá jak kšanda...moc se těším na žhavé novinky z Belgie :-)