pátek 26. února 2010

22.2. Meeting k rozvrhu

Hned na začátek, by se hodilo říct, proč jsem již týden nic nenapsal a fotky zejí prázdnotou. Za poslední týden se událo hodně zvratů, které Vám v dalších řádcích zkusím přiblížit. Slabší povahy neděste se, o život nešlo a jak říká jeden přítel: "Když nejde vo život jde vo h*... " (no Vy si doplníte).

Tak tedy, už víte, že v sobotu jsem byl u napoleona :) Další dny jsem směle pracoval, nebylo moc hezky. Přišla jakási vlna špatného počasí. Střídavě jsem tedy spal, seděl u počítače, jedl. Nic jiného se při špatném počasí dělat nedá. Přeposlouchal jsem polovinu písniček. Nemám rád deštivé dny. Člověka popadne lenóra a ještě když nic nemusí, je to o to horší.

Eva byla od poloviny prázdnin u své sestry na ostrovech (UK+Ire). Přiletí až v úterý.
Na pondělí jsem měl domluvený meeting s Mr. Defeverem. Sraz byl v 10:00 ale jak již to bývá, půlhodinka sem, půl tam. Nakonec 10:45 jsme začali jednat. Stručně nám řekl že žádný rozvrh pro nás stále nemá a že čekáme na posledního příchozivšího Enriceho ze Španělska. Ten má přijet až dáááálší úterý (2.3.). S Mr. Defeverem jsem prodiskutovali náš project, jak se nám objevují nové obzory a čemu se budeme ve své práci věnovat. Mluvím v množném čísle, protože se dostavil i Kent. Kent bude tvořit projekt o hybridním (elektro/proudovém) pohonu pro bezpilotní prostředky. Já (pokud jsem se ještě nezmiňoval) o Air Traffic Collision Avoidance - volně přeloženo jako Technologie pro vyhnutí se srážkám za letu.

Po příchodu domů jsem zaparkoval a zamčel kolo(této větě dávám vlaječku, je klíčová pro pochopení dalšího příběhu v následujících dnech), začalo zase pršet, jak typické. Uvařil jsem oběd a vydal se do knihovny. Na pořadu dne bylo spravení fotogalerie na stránkách jiřiček. S přesunem na nový server skauting.cz nebyla stará verze fotogalerie funkční, tak musel přijít upgrade. Za 2 hodiny to bylo hotové. Mezi tím jsem poskytoval podporu Bredovi na jeho robinsonním stránkám.

Po příchodu domů v cca 22:00 jsem dal sprchu, rychlo večeři (myšleno studenou) a zalehl jak široký tak dlouhý.

Žádné komentáře: