pátek 26. února 2010

23.2. Ukradli mi kolo

Ráno jsem vstal, snídaně. Po snídani obvyklé kolečko na netu (tj. Maily, blog komentáře, mrknout na novinky z IT na root.cz Na řadu přišel oběd, polední klídek. Dnes není škola, ale přesto chci jít do knihovny na rychlejší a hlavně neomezený internet. Vše si připravím, zabalím, výjdu ven a .... Kolo je fuč!

...

...

...

Nj co teď? Včera tu určitě bylo, a určitě bylo jako každý den zamknutý na dva zámky. Kola se tu zamykají před domem k takovému kovovému oku. Kolo má 2 zámky. Jeden takový rychlo, který blokuje otáčení kola a druhý pořádký zámek, co obyčejný kleště nepřefiknout. Raději jsem se zamyslel a popřemýšlel, jestli jsem ho nenechal třeba u knihovny nebo ve škole. Nenechal. V pondělí v poledne jsem ho tu zamykal a večer , když jsem se vracel z knihovny, tu určitě stálo. Nic mě nenapadalo. Obešel jsem přemýšlivým krokem celý blok.

Stavil jsem se v půjčovně kol. Kluci ze sovětského svazu moc sdílní nebyli. Na moji větu "Somebody has stolen my bike." Odpovídali jen polopaticky, že šéf tu není. Že možno za godinu.

Šel jsem domů ve značně neveselé náladě. Uklidňovalo mě max to, že jsem se zrovna na tohle šéfika ptal, když jsem si kolo půjčoval. Jeho odpověď tehdy byla, že no problem, kol mají dost, a že to bude řešit s policií, že žádný poplatek já platit nebudu.

Přišel jsem za hodinu. Šéf seděl ve své pracovně. Přijdu a aniž bych cokoli řekl: "Your name" (vaše jméno) Marek Batelka. Ah OK, We will give you another bike, your bike was for somebody else. We took it in the morning from the front of your house. (Á pan Batelka, OK, dáme Vám jiný kolo, to Vaše bylo pro někoho jinýho, ráno jsme si ho vzali z před vašeho domu.)

Chvíli mi to nedocházelo, ale když jsem odjížděl na novým kole domů, smál jsem se hodně nahlas :-D

No je toto možný babi?

1 komentář:

Marťa a Jířa řekl(a)...

Tak to je teda hustý!!! Taky bych se tomu smála a věř, že si mne fakt pobavil!! :-DDD