neděle 14. února 2010

13.2. Benátky? ne Brugge

Po probuzení (Kent vypadal ještě na dobrých pár hodin spánku), jsem se rozhodl trochu projít město, když už tu jsem. Překonal jsem prvních 20 minut v zimě a na nádraží se mrkl, kdy co jede. Byla pekelná zima, navlíkl jsem vše co jsem při sobě měl. (Čepici, rukavice, šálu) vše pořádně zapnul, vytáhl foťák a hurá na lov fotek. Na mapě jsem si našel, kudy by to mohlo být zajímavé. Brugge je protkáno sítí vodních kanálů, přes které vedou mostky, jezdí na nich malé lodě a jak jsem o pár minut později zjistil, je hojně navštěvováno turisty. Nedalo se zabloudit, stačilo se držet proudu. Každá malebná ulička vypadá jak malovaná. Vše se nese v historickém hávu. Dost dobře připodobnit ke kombinaci zlaté uličky v Praze s italskými Benátkami. Vezměte tohoto křížence, přidejte zimní počasí, koňské povozy a mořské racky a jste v Bruggách.

Procházku toho města si dovolím každému doporučit v mojí fotogalerii.

Žádné komentáře: