neděle 14. února 2010

12.2. Párty

Na párty jsem odjel cca v 20:00, měli se připojit i Jarda & Jarda, ale nějak se nám nepodařilo scuknout. Po příjezdu do nočního Brugge jsem před nádražím potkal Kenta. Za chvíli přišla Evka, a v po asi 15 minutách i Cesar, Sara a Christian. Odebrali jsme se do Kentova domu asi 20 minut cesty. První šli na řadu španělské specialitky. Povída-li se sranda historky, hráli jsme i vyvolávací hru. Počítá se od 1 do 10 do kolečka, až se dojde k desítce, dotyčný má právo změnit číslo za nějakou věc. Třeba místo 3 se od teď bude říkat -> car(auto). Kdo to splete, musí se napít. Někteří to asi pletli schválně, že drahá kolegyně? (Grr, I gonna to kill you Marek;). Kent nemá ledničku a tak se improvizovalo okenním parapetem (viz photo). Zas na druhou stranu, nikdo jiný nemá v ledničce tolik aut:) Zábava se nesla při dobré muzice. Kucí a holký španělští znají moje oblíbené SKA-P a tak jsme chvíli poslouchali i je :) Španělské rytmy jsou dobře poslouchatelné. Už jsem se domlouval s Kentem, že si nějaké od něj vezmu. Hrozně fajn na našich nových přátelích je, že když jsme s nimi, snaží se mluvit anglicky. Někteří se s tím perou, ale vznikají tak vtipné okamžiky. Jedna z mála frází, kterou španělští používají je oblíbené: [Houi ti fojak] (tj. shoří Ti foťák), Kterak mě Eva v Baru upozornila, při první návštěvě v Bruggách, že můj foťák se chystá hořet. Mají z toho do dnes srandu, protože ve španělštině jim to připomíná nějakou sprosťárnu. Další obvyklou frází je "In English, please!!" (To používají obě strany).

Před odchodem se k nám připojila Laura. Je tu jako pracant ve firmě Daikin. Taky španělka.
Vyrazili jsme tedy konečně na tanec do centra. Jízda 7 lidí na 5 kolech byla dost divoká. Ve zdraví jsme přijeli na Markt platz a odtud už je to jen kousek do mnoha z místních barů. V prvním byla mlha(kouř), že by se dala krájet. Vydržel jsem tak 5 minut a musel ven. Ještě 2 dny poté větrám svoje oblečení:-/ V druhém bylo celkem dýchatelně, ale pořídil jsem tam jen fotky místních slečen tančících na baru. Do třetího už šli španěláci sami. Nachýlila se 2 hodina ranní a já šel doprovodit "for better and safer feel" Evu na autobus. Jako nočáky tu jezdí takové malé tranzity a fungují spíš jako taxi, zastavují jen na hlavních zastávkách a jinak to berou nejkratší cestou, jen řeknete kam, a za zlomek normálního času jste doma.

Tak tedy po odeslání balíčku jsem pokračoval na vlakové nádraží, že chytnu nějaký vlak domů. Nevěděl jsem v kolik co pojede, a nejbližší jel až v 7:04. Nezbývalo než se vrátit do centra, najít 3. bar a počkat na Kenta, než půjde domů. Ve třetím baru to dobře žilo, i jsem si trochu zatancoval. 2 krát mě sprdli bodyguardi za čepici a kapuci na hlavě (To je tady asi zakázáno:-/ ) No asi ke čtvrté jsme se připlížili ke Kentově domu a spali a spali a spali.

Fotky
//Pokračování příště//

Žádné komentáře: