sobota 1. května 2010

7.-11.4. Friedrichshafen Expo


Hurá na Německo. Sbalil jsem pár švestek, buchet, řízeček na cestu a vyrazil opět do světa.

Tentokrát byl cílem Friedrichshafen na jihu Německa. Malé městečku u Bodamského jezera. Bodamské jezero se nachází mezi Německem, Švýcarskem a Rakouskem. Ubytování jsme byli v jednom penziónu 50 metrů od břehu. Ale popořadě.

Abyste chápali šlo o služební cestu na výstavu civilního letectví Friedrichshafen AERO EXPO. Samozřejmě jsem nic nenamítal a děsně rád jsem se dobrovolně nechal uvrtat do tohoto podniku :-) Jeli jsme jako vystavovatelé a mohli jste firmičku potkat na českém stánku v pavilónu A4.

Popsat, co vše bylo k vidění by bylo na hodně dlouho. Proto odkážu na Fotografie, které jsem nafotil a umístil do svého alba.



Každopádně se jednalo o největší, nejlépe organizovanou, naplněnou a prostě nejúžasnější výstavu general aviation, jakou jsem kdy navštívil. Obrázek si udělejte sami. Pokud Vás jen trochu zajímá civilní malé letectví tady nesmíte chybět!

Příští rok ve Friedrichshafenu nashledanou.

//Pokračovat budeme výpravou roverů na Březník//

Žádné komentáře: