čtvrtek 29. dubna 2010

3.4. Bouře

Píše se 29.4. a já se opět po více jak 3 týdnech dostávám k sepsání - teď už pamětí...

Uplynulé 3 týdny pro mě byly jakýmsi restartem. Ujasnil jsem si pár věci. Po dlouhé době se setkal s mojí drahou. Navštívil jsem Babičku, Dědečka, tety strýce, celé velké příbuzenstvo. Taky jsem se ohřál pár dní doma. Doslova pár :-) Ale nepředbíhejme.

3.4., den před odjezdem. Balím věci, peru, suším, žehlím, (konzervuji) oblečení a celý pokoj aby přežil bez péče 2! týdny.

Jsem hotov celkem brzy a tak se vydávám na pláž na krátkou meditační procházku. Cesta rychle ubíhá, čas taky. Na pláži sbírám mušle, aspoň něco abych dovezl každému. Nad obzorem se smráká. Bouře která přišla předčila má očekávání. Posuďte z fotek.

Rychle jsem prchl domů dobalit a brzy spát... Poslední noc v novém bytě...
A zítra? Let domů!


Žádné komentáře: