pátek 30. dubna 2010

5.3. Velikonoce

Probudil jsem se do krásného slunečného rána. Přede mnou bylo Velikonoční pondělí a já se dle tradice vydal s pořádnou rákoskou vyprášit děvčatům kožichy. Letos táta stávkoval, prý už není nejmladší.. :-)


Vzali jsem to tedy s bráchou po všech známých klasickou cestou. No trochu jsme to zredukovali. Všichni se mě ptali, jak je v Belgii. Všude jsem povídal, že dobře. Docela lituju bráchu, který musel moje historky poslouchat asi 20 krát :-D Tímto se Ti, Vášo, omlouvám.

Prožil jsem krásný den, navštívil spoustu přátel, příbuzných. Nejdéle jsme se dle předpokladu zdrželi u Babičky :-) Ahoj Babi, zdravím už zase z Belgie.

Další dny jsem měl zamířeno opět za hranice. Kdo myslel, že doma posedím (jako máma) doma na zadku, se mýlil.

Tak tedy Hurá na Německo...

//Pokračování za chvíli//

Žádné komentáře: