středa 10. února 2010

11.den zábavné vaření

Včera jsem Evě pověděl, že jsem si koupil klokaní řízek (kalkoen schnitzel). Dnes jsem ho měl na oběd s bramborama a jako klokan to nechutnalo. Rozuzlení se dostavilo o pár hodin později.

transalate.google.com -> kalkoen -> Turecko

[16:08:44] Marek: Jo tak kalkoen není klokaní ale turecký řízek :-D
[16:08:58] Eva: ..no mne sa to hned nezdalo:D
[16:09:23] Marek: a je fakt dobrej, já to nepoznám, ale chutnalo to jako kuřecí nebo tak něco..
[16:09:57] Eva: :D ty si pipik...ty si mal moriaka! turkey! :D
[16:10:25] Marek: jo krocan?
[16:10:33] … tak ten je taky dobrej .... :)
[16:10:34] Eva: hej!
[16:10:56] … prvně klokan, potom turecky .. nakoniec to bol obycajny moriak..hej, je to jak kura, trocha vacsie:)

Záhada vyřešena, ochránci zvířátek nemějte tedy obavy, klokany tu nejíme.

1 komentář:

Marťa a Jířa řekl(a)...

teda já jsem si říkala, jak jsi psal o tom klokaním mase, jestli to myslíš vážně :-DD Dost dobrý bráško