středa 10. února 2010

10.-12.den - Dny jsou krátší?

Vše zde utíká rychle. Člověk se nestačí ani rozhlédnout a je zase další den. To je známka toho, že se tu člověk opravdu nenudí.

V neděli jsem dospával sobotu. Ta byla pěkně náročná, také jsem tvořil něco do práce a byl na krátké procházce venku.

V pondělí mi znova začínala škola. Tentokrát jsme se s Rolandem měli setkat 14:30 na centru (Aeronautical Center). Dopoledne jsem využil ke shánění bicyklu. Chodit pěšky člověka omrzí a na biku je vše blíž. Tak jsem se vydal po svých hledat nejbližší půjčovnu, ptal jsem se všude možně. V infocentru mi poradili půjčovnu na nádraží. Na nádraží k mému překvapení půjčovali kola úplně zdarma, jediná podmínka že jen do 7 večer. Fajn, však to nevadí. A už jsem si to rajdil na novém vehikl-bajcyklu po pláži :-D Jsou to opravdu kola podobné typu ukrajina, co u nás možná někde ještě potkáte na vesnicích. Někdy pošlu fotku :) Ale jede to, má to dvě kola a někdy i dvě brzdy. Od pondělí už jezdím jen na bicyklu. Nepřestal jsem ale v hledání a hned v úterý jsem navštívil půjčovnu, kde, docela draho, ale na místní poměry hooodně za levno, půjčují bicykly (podobné (ne)kvality) za 30€ na rok. Zítra (středa pro něj jdu). Zpět k úterý.

Roland měl klasicky 30 minut zpoždění, po příchodu si vyžádal dalších 15 a přišel o 25 minut na to :) Během 10 minut nám řekl vše potřebné k projektu a pozval nás na první hodinu na úterý 13:45. Budou to Aircraft systems. Tak jsme tedy opět odešli domů, těšíc se na úterý. Jak vidíte, 10. den jsem tu a zatím jsem té škole moc nedal :-) Večer jsem něco porachotil do práce a pořídil Facebook. Postesklo se mi po bývalých i současných, leč vzdálených přátelích.

Úterý ráno jsem zamířil do půjčovny kol. K mému překvapení se nachází 1 blok od mého domu, a tak to bude snazší ve všech směrech. Zeptal jsem se na ceny a podmínky a žádné nemají, dobře pro mě.

První hodina o Aircraft systems probíhala výborně. Dostali jsme zadání: Flight systems - Pitch (výškové ovládání letadla). A máme do příštího týdne zpracovat overview(přehled/refrát), jak to funguje. K dispozici nám byli manuály Boeinga, Computer based training (počítačový program), Cockpit simulátoru B727 a panely, o kterých už jsem mluvil. Snad se mi podaří ukořistit nějaké foto. A abych nezapomněl, můžem používat ještě jednu pomůcku, to malé letadélko které stojí na "zahrádce". :-) Zatím prý pouze zvenku.

www.vloc.eu

Fajn hodina, trochu jsem už podobný systém viděl na B737, který z B727 vychází, takže to bude opáčko s tím, že se konečně donutím naučit detaily. I like it.

Večer jsem zamířil za Evou a novým kolegou Kentem do Brugge - město 14 minut vlakem od Oostende. Měli jsme domluveno sednou si chvílu v nějaké dobré hospůdce. Po problému se ztrátou Kenta (prostě zabloudil) se nás sešla celkem kupa. Eva, Já, Kent, Cesar a Christian, Zuzana & . Všichni španěláci. Vládla příjemná atmosféra, trochu jsem fotil, tak můžete kouknout na záběry. Cesta domů trvala jen 15 minut a tak jsem před půlnocí zalehl. Tedy zalehl, ale do půl 2 píšu tento krátký článek :)

Tak tedy doufám, že se i nadále nudit nebudu a dny budou ještě kratší :-D

Žádné komentáře: