sobota 6. března 2010

27.2.-6.3. čas letí

Týden pryč a žádný zápis, to se musí spravit :-)

Přes minulý víkend jsem seděl nad projektem. Pomalými kroky se přibližuji k pročtení všech materiálů, které se na internetu vyskytují. Jen pro připomenutí pracuji na Antikolizních systémech pro letecký provoz. Takže stránky jako
či
jsou mým denní chlebem.

Když už mluvíme o chlebu, zdejší chleba je jedním z nejlepších, co jsem kdy jedl :-) Nevím jestli nezačnu být doma vybíravější :-D

V pondělí jsme se sešli s Kentem a Mr. Defeerem (hodina a půl zpoždění), abychom prodiskutovali pokrok v projektu. Byl vcelku spokojený. Poslal jsem mu 4 strany plné odkazů z netu. Vtipně se zeptal, jestli už jsem to vše četl. Hmm, tak to by mi zabralo tak půl roku.

Další session k projektu máme za 14 dní (tedy v době kdy tohle píšu už za týden).

V úterý přiletěl Enrique Gonzales. Doufám, že jsem mu moc nezkomolil jméno. Pěkné španělské jméno. Mr. Defever měl pouze 10 minut zpoždění. Všichni jsme se divili, že je tady prakticky na čas. Problém byl, že Enrique nikde :-) Španělský orientační smysl zřejmě nepatří k nejlepším. V Oostende zabloudil. Po příchodu se s námi seznámil, ukázali jsme mu školu a to bylo pro úterý vše.

V úterý večer jsme byli na Billiardu.
Meeting byl tentokrát pro změnu v Bruggách :-) Checkpoint Charlie. Vlastně jsem jediný, kdo bydlí v Oostende. Na dojíždění jsem si vyřídil průkazku. Jedna jízda Oostende-Brugge místo obvyklých 3,7 výjde na 0,59 peněz :) Štědré B-dráhy.
Klasická sestava plus kromě Enriqueho se k nám připojili ještě Laura, Jorien a Jenken.

Ve středu ráno jsme měli hodinu s Mr. Defeverem - pokračování Control Systems. Tentokrát to byl vyšší level. Zkoušel z nás dolovat diferenciální rovnice a podobný věci. Moc toho z nás nedostal. Rada dne: "In the evening find out on wikipedia more information to refresh your memory. Wikipedia! Not Facebook, OK?" [večer si oživte paměť na wikipedii, ne na facebooku]. Vtipálek. Control systems asi nebudou patřit k oblíbeným. Ale pšt ;)

Zato hned další den jsme měli Aircraft system. Tenhle předmět bych mohl mít od rána do večera 7 dní v týdnu. To přeháním, ale je to jiná kávička :-) Spíš takový kakajíčko. Těším se až nám přidají tohohle předmětu. Snad již za 14 dní, kdy dostaneme rozvrh??

Odpoledne jsme se měli učit na páteční angličtinu. Moc se nám do toho nechtělo..
(redakčně zkráceno a upraveno)
Eva: mareeeek???? učiiis saaaa??? ja neeeee... robis tahakyyyyy???
Marek: eva???? neučím se??????? ještě jsem to neotevřel...... není čáááááás :-D Chuť není..
Eva: oka,hned mi je lepsie ked viem ze sa neucis.. ja sa na to kuknem asi az rano.. boooo..rano mi snad bude lepsie palit :D ..
Marek: já co neudělám večer /čti v noci/ vůbec neudělám.

Takže v pátek to nějak dopadlo :-) Jak? to uvidíme...
Gwendollyn nás po dvou umorných hodinách, kdy už se mělo dělat jen překlad from Dutch to English (což pro nás je to pravé ořechové), k naší radosti pustila domů.

Šli jsme nakoupit do Delhaize (místní delvita). Pěkný výběr, dobré ceny. Další obchod, kde se dá levně nakoupit. Stavil jsem se ještě v MediaMarktu (elektronika) mrknout na notebooky. O velikonocích něco pořídím. CRT monitor je tak na zkažení očí .-(

A co se chystá další týden? Aneb nehledejte mě ani v Belgii.
V pondělí odjíždíme do Amsterodamu na konferenci Air Traffic Control & Air Traffic Managementu, účast předních evropských organizací. Nudit se rozhodně nebudeme. Návrat ve čtvrtek večer.

Zdravím vši :)

//pokračování příště//

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

hů asi nenudíš držím palce. Veve.