středa 31. března 2010

22.-28.3 Ve zkratce

Wow, týden vynechanej. Tak alespoň v bodech shrnu.

Pondělí: Angličtina + meeting k projektu

Středa: dopoledne Catia , v poledne angličtina, odpoledne pokračování Catia.

Čtvrtek: Aircraft systems, téma - Landing Gear

V sobotu jsem se vypravil na letiště, kde v Ostende Air College probíhal den otevřených dveří. Hned do druhých dveří jsem zapadl a co tam nebylo, Simulátor Diamond DA-42 - dvoumotorová kráska.

Posuďte sami. http://www.o-a-c.be/.

Pěkně mrštná potvůrka. Ale instuktor povídal: "I see you have experience." Což mě potěšilo :-) Dal jsem si vzlet z Oostende Airport, levý okruh nad město, přes pláž na moře, a zpět přistání. Pěkná zkušenost, bylo to pěkně realistické. Chtěl bych mít podobné zařízení doma. A vzpomněl jsem si na své mládí prosezené u Flight Simulatoru :-)

Žádné komentáře: