neděle 14. března 2010

12.3. Antwerpy Expo

Mr Defever nám nabídl návštěvu Antwerp. Koná se tam Expo Belgických vysokých škol.

Den po příjezdu z Amsterdamu, v 8:00 (+/- jestli rozumíte) jsme nasedli do auta Mr.Defevera a pádili směr Antweprpy. Značně dezolátní jsme dorazili do Antwerp, kde byl malinkatý pavilón (ve srovnání s BVV nebo Amsterdamem), a v něm se prezentovali některé vzdělávací instituce.

Pro pány (děvčata nečíst): Konečně jsem objevil, kde se všechny ty belgičanky schovávají. Tady byla nějak moc velká koncentrace maturantek najednou :-D

Už můžou číst i holky: Prošli jsme letmo stánky. Koukli co kdo nabízí, ale bylo to zaměřený hlavně pro maturantské ročníky. Se slzou v oku jsem si uvědomil, že nepatřím do nejmladšího železa :-/ (Sečko, za to, že se směješ, dostáváš placku!)

Vydali jsme se směr centrum. Na nejbližší stanici jsme nasedli na šalinu a za 2€ se svezli na hlavní nádraží.

Slyšel jsem vtip, který už mě nepřijde vtipný..
Anketa v Brně: "Pane, co si myslíte o pražácích."
"Cajzli só čudní" "A proč si to myslíte?"
"Páč jim šalina jezdí pod zemó"

No nepřijde mi už tak vtipný, protože tady jsme se se "šalinó" zavrtalipěkně hluboko pod hlavní nádraží. :-/ až do pekla na poslední podlaží :)

Prošli jsme se, Evka něco pokoupila a zapadli jsme v moc pěkné Irské hospůdce. Povídali, povídali a až dopovídali vydali se zpět kolem nádraží a pěšmo, přes židovskou čtvrtí zpět k výstavišti.

Celou cestu nazpět v autě jsme spali jak malí miminka. Vzbudili se až v Oostende, poděkovali a rozprchli se domů..

fotky z Antwerp jako obvykle.

//pokračování příště//

Žádné komentáře: