neděle 23. března 2008

Systém obnoven

Nazdar světe, dlouho jsem nepsal. Co je nového? mmt prvně se musím podívat co sem psal naposledy.. fííha měsíc a půl? tak byl jsem na horách, pak jsem chodil do školy, máme teĎ ve škole osmý týden tzn. několik půlsemestrálních zápočtovek máme za sebou. Byl jsem na několika setkáních QuoVadis, Elixír, LinuxVBrně. Jinak tak střídám školu, skaut a drahou polovičku (v různých poměrech (ne polovičku, ale ty tři skupiny mých zájmů), polovičku mám pořád jednu - díky Bohu. Ahoj A.:-) Mistr K. po mě přebírá několik radostí se správou fotogalerie na skautským webu. Taky možná budeme zavádět nový redakční systém. V oddíle jsme registrovali 30 kluků, což je hafo, když to má člověk krotit :-) Pomalu chystáme tábor. Zanedlouho nás čeká skautská pouť a skautský máj. Už se těším. Jo no.. a budu se snažit psát zas trochu sem. Vím, že jsem to zanedbával.. letu zdar.

Žádné komentáře: