pondělí 4. února 2008

Dobré ráno světe

Dnešní ráno mě přivítala maminka plným tácem pondělní snídaně. Mám moc hodnou mámu. Takovou bych přál každýmu dítěti. Včera sem byl u Š. Zase jim nefunguje počítač. Jedna š. odinstalovala při nedostatku místa na disku správce síťových jednotek a řadič velkokapacitních zařízení. Představte si auto, s kterým chcete někam dojet a vezmete mu kola, motor a benzinovou nádrž. Náhradní díly jsou u pumpy, ale ani když auto roztlačím, tak tam nedojede, protože nemá kola. Tzn. Ovladače k síťové kartě se dají nalézt na internetu, jenže bez síťových ovladačů se nedá jít na internet. Dobrá, instaluji ovladače z CD. CD nelze bez ovladačů načíst. Instaluji ovladače z flashky. Počítač dále tvrdí tvrdí, že o žádným ovladačích neví, a tedy že rozhodně dál nepojede. Poslední možnost vrátit systém přes bod obnovení. Tohle je jediná chytrá věc na operačním systému s oknem ve znaku. Zkouším tedy vrátit se ke stavu pár dní zpět. Ale ouha! Systém v rámci šetření s místem na disku vymazal body obnovení.


Vzdávám se.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Uhahahaha

Jéééchechecheche
Já se nechci smát, ale měl by si Š. vysvětlit co nemohou mazat. Ale to už teď asi ví.

Anonymní řekl(a)...

joo...tak...tohle se mi taky stává..jenže já jem spíš ten typ, co to smaže a pak volám kamarádovi, aby mi to přišel spravit..zrovna v pátek mě jedna taková "oprava" čeká :)...