sobota 12. června 2010

9.6. Procházka po Brugge

Už nám z toho psaní projektů a reportů začíná hrabat. Zanedlouho se vypraví polovina Československé výpravy domů (tím skromně myslím sebe). Slovenská výprava tu zůstává ještě 2 měsíce. Dali jsme si sraz na nádraží v Brugge a prošli si provětrat mozky po historickém městečku. Zastavili jsme se v Evčiné jazykové škole. Mimochodem pěkně vybavená počítačová učebna :-) Poklábosili o všem možném a splnili co si předsevzali. Na chvíli zapomenout na útrapy s projektem spojeném. V jednom pěkném parčíku jsme vytáhli každý po bagetě a za asistence jednoho bezdomovce a mírného deštíku se naobědvali :-) Pak jsme vyrazili ještě do neprobádaných zákoutí těchto "benátek". Skončili jsme v jednom malém parčíku, kde jsme objevili dávno zapomenutou zálibu z dětství. HoMpačky. Jako malí jsem říkali hompačky. Bylo více takových slov. Je s podivem kolik skvělých zážitků člověk s přibývajícím věkem ztrácí. Možná neztrácí, jen k těmto hluboko uloženým datům nepřistupuje tak často. Je to záměr nebo chyba softwaru?

Pár dnů předem jsem šel spát docela pozdě, kolem 3 ráno. Ještě jsem nemohl usnout a mozek procházel tyto již zmiňovaná zákoutí v paměti. Dostal se i tam, kam bych to nečekal. Znáte ten pocit, kdy přemýšlíte nad něčím, napadnou vás souvislost a nakonec se dostanete úplně někam jinam a často i zapomenete, jak jste se sem dostali nebo kde jste začali. Přesně touto cestou jsem se vydal do hlubin své paměti a světe div se, vzpomněl jsem si, kde se nachází můj spacák, který hledám už půl roku :-) Jednou z toho bude vtipná historka pro vnoučata.

Zrovna mi do uší hraje Zombie od Cranberries, v refrénu se zpívá "What is in your head." (Co je v tvé hlavě?) Přemýšlím a připomnělo mi to zajímavý citát:

"Chybám se člověk vyhýbá díky zkušenostem... ,
... zkušenosti však získává díky chybám."

autora v paměti nevylovím..., ale jak by řekl "strejda" Barney: "true story"


PS: no, kam jsme se to zas dostali...
//pokračování příště//

Žádné komentáře: