sobota 29. srpna 2009

Zálohujte!

Jednoho dne pustíte Thunderbird a zjistíte, že Váš Adresář je pryč... 473 mailovek si skutečně nepamatuji a tak začala akce obnova ze zálohy. Nejprve jsem vytvořil imaginárního uživatele do kterého jsem překopíroval svoji zálohu celé složky a pokusil se z něj nastartovat, tento postup se neosvědčil, zřejmě nějak hlídá, pod jakým uživatelem je spouštěn. Druhá cesta už vedla k úspěchu. Stávající složku jsem nazval xxx_pokazena a zálohu přejmenoval na xxx. Ze složky xxx naskočil 2 měsíce starý thunderbird, vyexportoval jsem adresář do externího souboru. A zavřel. Nyní opačně - xxx smáznout, xxx_pokazeny přejmenovat zpět na xxx. Start. Importovat kontakty z externího souboru a je to. mám zpět své kontakty.. Bez zálohy by se mi nechtělo ručně vše přepisovat. Zařadím zálohování kontaktů mezi běžné zálohy.

Žádné komentáře: