neděle 6. ledna 2008

Zkouškové období - review prvního týdne

Tak statiku jsem nedal. Začal jsem se učit příliš pozdě až ve čtvrtek. Byl jsem se alespoň podívat jak zkouška vypadá. 22.ledna mám druhý pokus. Bude předtím týden, tak uvidíme. O víkendu jsem dělal pár vylepšení na našich internetových stránkách. Ty však neuvidíte. Jde o veřejnosti nepřístupné soubory. Snad to ještě zlepší komunikaci v oddíle a zefektivní přípravu akcí. Jde o přehled akcí, souborů, úkolů atd. využívající systém GoogleDocs a GoogleCalendar. Taky jsem byl navštívit přátele. Moc příjemné posezení u šálku kakaa a rozbitého notebooku :-) Teď v úterý mě čeká Matematika 3. Moc šancí si nedávám.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Neboj, já to čtu jak o život.

Stop

Anonymní řekl(a)...

A u mne jsi ještě nebyl...co? :-(((..(fňuk, smrk, fňuk)