čtvrtek 29. listopadu 2007

Matika well done

Konečně dnes jsem napsal první zápočtovou písemku z matematiky. Skoro jsem nespal a dopolední vyučování jsem si přehodil na odpolední, abych měl ještě čas něco dostudovat. Povedlo se. Bylo to asi nejdéle, co jsem se tento semestr učil. Celý večer a další dopoledne. No bylo to opravdu náročné. Mimochodem fyzika z pondělí napsána na 5 bodů z 10. Což není moc, ale pořád to splňuje průměr. Mám 5 plus 5. Na další hodinu, když si připravím příklad, tak další bod. Teorie by mohla vyjít na 2 body a pak ještě dostat 1,1 bodu které aproximují ke dvoum a v limitě dostaneme součet 15 bodů, který na zápočet stačí:) Víkend je rozplánován následovně: Pátek: udělat milion ukolů, který by nikdo nikdy nestihl. Dospat deficity, udělat projekty k zápočtu, semestrálky, ukoly na pondělí do školy, hospodaření, upload fotek na net, články, obvolat pár lidí, zajet do brna, narozeniny kamošky, atd atd... Sobota: výprava se skautama. Neděle: psychická příprava na další týden školy. :-D

Žádné komentáře: